שיפור מסת השריר
אחד מגורמי הסיכון המשמעותיים לנכות בגיל מבוגר היא תופעת דלדול שרירים (סרקופניה). הידלדלות מסת השריר גורמת להיחלשות השרירים ולהגברת הסיכון לנפילות, שברים ופציעות. בנוסף לפעילות האירובית לבניה וחיזוק מסת השריר יש להקפיד על צריכת תזונה נכונה.

צריכה יומיומית של  אל ארגינין יכולה להעלות את קצב חילוף החומרים בשרירים, למנוע את הדלדלותם ואפילו להגדיל את מסת השריר,לשפר את מטבוליזם הסוכר  ולשפר את מחזור הדם בצורה משמעותית. 

אנשים העוסקים בפעילות גופנית אינטנסיבית מנצלים את התכונה של הארגינין לזירוז צמיחת רקמה על ידי הגברת סינטזת חלבונים על מנת להגדיל את מסת השריר. שימוש בארגינין בשילוב פעילות גופנית גם מפחית את שומן הגוף.

ארגינולין- מוצר ייחודי, המאפשר נטילת כמות גדולה של ארגינין בנוזל מרוכז.

מאמרים ומחקרים